Setkání bylo financováno z Evropských jazykových cen Label, jež škola získala za eTwinningové projekty Zeichne, was ich dir sage – Bilddiktat im Deutschunterricht (realizován 2019-20) a UNICEF-Puppen auf Europareise (realizován 2022-23). Cílem setkání bylo zhodnotit oba zmíněné projekty a také všechna společná setkání, která se konala v České republice, Řecku a v Polsku.
Pondělí bylo nazváno Polským dnem. Nejprve žákyně 8. třídy Maria Larus představila všem účastníkům techniku sketchnotingu, pomocí níž pak v průběhu setkání zpracovávali příběhy pro divadélko kamishibai. Poté se žáci učili polský tanec (polonézu) a také připravili společně k obědu tradiční polská jídla (bigos, chruściki, klobásky,…). Po obědě měli za úkol vytvořit příběhy o minulosti a současnosti Polska pro divadélko kamishibai. Hotové příběhy pak představili ostatním. První skupina zpracovala pověst o Čechovi, Lechovi a Rusovi, druhá pověst o poznaňských kozlících, třetí o významných polských panovnících, čtvrtá o řemeslech kdysi a dnes, pátá text o katedrále v Hnězdně a šestá porovnávala život lidí ve středověku a dnes.
V úterý se všichni vydali na výlet do Hnězdna. Nejprve se za pomoci aplikace Hoň králíka vydali po stopách polských králů. Po společném obědě odpočívali na lehátkách při břehu jezera Jelonek, zdolávali tamní lezeckou stěnu či se procházeli kolem jezera.
Večer se čeští a polští žáci sešli na společném karaoke ve Skorzęcinu, kde byla česká výprava ubytována.
Středa byla Řeckým dnem. Dopoledne připravili žáci bohatou hostinu s mnoha tradičními řeckými pokrmy (loukoumades, souvlaki, gyros, tzatziki,…), odpoledne se věnovali řecké historii a mytologii. První skupina zpracovala mýtus o Prométheovi, druhá o Daidalovi a Ikarovi, třetí o stvoření světa, čtvrtá představila historii a současnost Athén a athénskou demokracii, pátá řecké divadlo a šestá významné řecké filosofy. Vše opět zpracovali formou divadélka kamishibai. Součástí Řeckého dne byla rovněž společná prezentace o setkání v Řecku, které se konalo na přelomu března a dubna. V rámci diseminace výsledků projektu ji zhlédli žáci nižších ročníků ZS-P Mielżyn. Po prezentaci ještě účastníci setkání zatančili tradiční řecký tanec.
Na čtvrtek připadl Český den. Vzhledem k tomu, že v Polsku byl svátek Božího těla a školy zůstaly zavřené, měla česká skupina samostatný program. Rozloučila se s ubytováním v prázdninovém letovisku Skorzęcin, poslední dvě noci totiž měli čeští a polští žáci strávit společně ve školní tělocvičně. Ráno se česká výprava vydala na výlet do známé archeologické lokality Biskupin. Průvodce je seznámil s prehistorickou osadou a její historií. Po prohlídce následovala hodina hrnčířství – pod vedením průvodce si každý zkusil vyrobit hliněnou nádobku. Návštěvu Biskupinu završila plavba lodí po tamním jezeře. Odpoledne se polští a čeští žáci sešli opět ve škole v Mielżynu, kde měli společně i nocovat. Dvě skupiny žáků chystali „českou“ večeři (guláš, knedlíky, zelí, trdelník), zbylé čtyři zpracovaly příběhy pro divadélko kamishibai, tentokrát o historii a současnosti Čech – Praha kdysi a dnes, Přimda kdysi a dnes, známí čeští panovníci, řemesla kdysi a dnes.
V pátek se všichni vydali na výlet do Poznaně. Navštívili Muzeum užitého umění, v Muzeu Pyry se seznámili s tím, jak se brambory dostaly do Polska, a v poledne zhlédli místní turistickou atrakci – poznaňské kozlíky. Odpoledne si vyzkoušeli přesnou mušku při dvouhodinovém laserovém paintballu. Po něm se vrátili do školy v Mielżynu. Diskotéka na rozloučenou se protáhla do pozdních nočních hodin, po ní se unavená omladina uložila k spánku.
V sobotu ráno nastal čas se rozloučit. Z českých a polských žáků se za čtyři roky vzájemné spolupráce a společných setkání stali skuteční přátelé, loučení bylo proto upřímné a dojemné. V Mielżynu se nesešly dvě skupiny žáků ze sousedních zemí. Celý týden zde pracoval jeden velký tým, v němž by nezasvěcení nepoznali, kdo je Polák a kdo Čech. Idea eTwinningu, Erasmu+ a mezinárodní spolupráce byla beze zbytku naplněna.